Přihlaste se k odběru newsletteru

Přihlaste se k odběru newsletteru Stellantis Communications a budete dostávat aktuální informace o všech novinkách

12 říj 2018

Nový Fiat 500 Collezione nabízí styl pro všechna roční období

• S příchodem podzimu představuje značka Fiat nový model 500 Collezione. Tato speciální edice s exkluzivními kombinacemi barev a materiálů je věnovaná nejbarevnějšímu ročnímu období. • Pro komerční uvedení na trh vznikla nová televizní reklamní kampaň, na níž značka Fiat spolupracovala s magazínem L'Uomo Vogue, který je více než 50 let lídrem na mezinárodní módní scéně. • Nový Fiat 500 Collezione je k dispozici ve dvou karosářských verzích, kabriolet a hatchback, se standardně dodávanou prosklenou střechou. Novinka se může pochlubit exkluzivním stylem, širokou paletou okouzlujících nových barev, jakou je i dvoutónový odstín Brunello, atraktivním textilním čalouněním, měděným odstínem kol a chromovaným nápisem Collezione na víku zavazadlového prostoru. • Ikonický Fiat 500 je nyní globálnější než kdykoliv předtím. Osm z deseti vyrobených vozidel je prodaných mimo Itálii. • V jedenáctém roce života zaznamenal Fiat 500 na evropském trhu za období leden až srpen 142 000 prodaných vozidel (Fiat 500 a Abarth 500), čímž dosáhl nejlepších osmi měsíců za celou svou historii a překonal svůj dosavadní prodejní rekord. • Fiat 500 je lídrem evropského segmentu A. V 16 evropských zemích se umístil v první trojici nejprodávanějších vozidel daného segmentu. • Od roku 1957 bylo prodáno přes šest milionů vozidel, přičemž dva miliony připadají na posledních deset let. • Fiat 500 Collezione lze u prodejců značky Fiat objednávat od 13. října za ceny začínající na 342 900 korunách.

Nový Fiat 500 Collezione nabízí styl pro všechna roční období

 

  • Spříchodem podzimu představuje značka Fiat nový model 500 Collezione. Tato speciální edice s exkluzivními kombinacemi barev a materiálů je věnovaná nejbarevnějšímu ročnímu období.
  • Pro komerční uvedení na trh vznikla nová televizní reklamní kampaň, na níž značka Fiat spolupracovala smagazínem L'Uomo Vogue, který je více než 50 let lídrem na mezinárodní módní scéně.
  • Nový Fiat 500 Collezione je k dispozici ve dvou karosářských verzích, kabriolet a hatchback, se standardně dodávanou prosklenou střechou. Novinka se může pochlubit exkluzivním stylem, širokou paletou okouzlujících nových barev, jakou je i dvoutónový odstín Brunello, atraktivním textilním čalouněním, měděným odstínem kol a chromovaným nápisem Collezione na víku zavazadlového prostoru.
  • Ikonický Fiat 500 je nyní globálnější než kdykoliv předtím. Osm z deseti vyrobených vozidel je prodaných mimo Itálii.
  • Vjedenáctém roce života zaznamenal Fiat 500 na evropském trhu za období leden až srpen 142000 prodaných vozidel (Fiat 500 a Abarth 500), čímž dosáhl nejlepších osmi měsíců za celou svou historii a překonal svůj dosavadní prodejní rekord.
  • Fiat 500 je lídrem evropského segmentu A. V16 evropských zemích se umístil vprvní trojici nejprodávanějších vozidel daného segmentu.
  • Od roku 1957 bylo prodáno přes šest milionů vozidel, přičemž dva miliony připadají na posledních deset let.
  • Fiat 500 Collezione lze u prodejců značky Fiat objednávat od 13. října za ceny začínající na 342 900 korunách.

 

Fiat 500 drží krok s nejnovějšími trendy a zároveň nikdy nevychází z módy, což přispívá k jeho jedinečnosti. Nyní přichází v novém provedení, a přitom je stále autentický a stále je to ta pětistovka jako dříve. Po speciální jarní edici představené na posledním autosalonu v Ženevě se nyní ve světové premiéře představuje nový Fiat 500 Collezione, který je věnován podzimu. Také tato speciální edice oslavuje styl, design, ikoničnost a nenapodobitelnou osobitost nadčasového symbolu italské elegance a tvořivosti. Kombinace barev, materiálů a detailů osloví každého, kdo chce vyniknout prostřednictvím výrazného stylu, miluje moderní vzhled a styl bez jakýchkoliv kompromisů. Zákazníci toužící po konektivitě, zábavě a městském stylu jsou vítání ve všech showroomech značky Fiat, aby se blíže seznámili s detaily této nové speciální edice.

 

Pro komerční uvedení na trh vznikla nová reklamní kampaň „New 500 Collezione, styled by L'Uomo Vogue", a to ve spolupráci agentury Leo Burnett a předního mezinárodního pánského módního magazínu. Tato kampaň představuje začátek nové kapitoly v módě a propojuje dvě značky, Fiat 500 a L'Uomo Vogue, které píšou historii ve svých oborech.

 

Není to poprvé, kdy se Fiat 500 spojuje se světem módy. Jeho design inspiroval umělce a módní stylisty, jež mu dodali řadu elegantních, exkluzivních a sportovních interpretací a vytvořili nezapomenutelné speciální edice dokazující, že toto milované, vzrušující a stále překvapující vozidlo dokáže propojit i takto vzdálené světy kreativity. Z mnoha speciálních edic zaslouží zmínku především ta první, Fiat 500 by Diesel, která byla představena přesně před deseti lety. Následovaly ji 500C by Gucci v roce 2011, 500 Riva v roce 2016 a 500-60esimo a Anniversario v roce 2017, jež vznikly v rámci oslav šedesátých narozenin Fiatu 500. Prostřednictvím těchto verzí změnil Fiat 500 tradiční pravidla trhu a ukázal, že i takto malé vozidlo může mít celou řadu forem vyjádření, které navzdory výrazným odlišnostem zaznamenaly stejný úspěch. Nový Fiat 500 Collezione nahrazuje model představený na jaře tohoto roku. Podobně jako nejprestižnější módní domy i Fiat 500 představuje dvě módní kolekce, které jsou určené pro různá roční období.

 

Nová paleta svůdně elegantních odstínů

Nový Fiat 500 Collezione je k dispozici ve verzi hatchback se standardní prosklenou střechou nebo v exkluzivním provedení kabriolet se šedou plátěnou střechou. Pochlubit se může jedinečnými a originálními barvami karoserie, například v kombinaci odstínů Opera Burgundy a šedá Carrara nesoucí název „Brunello" a připomínající kouzlo módy a barvy podzimu. Vůz je k dispozici rovněž v jednotónových barevných provedeních Opera Burgundy, šedá Carrara a černá Vesuvio. Vůbec poprvé se u této speciální edice objevuje nový šedý odstín Cortina. Vzhled zušlechťují chromovaná lišta na kapotě a proužek v měděné barvě, který koresponduje s povrchovou úpravou standardních 16palcových litých kol. Eleganci vozidla završuje výrazný chromovaný nápis Collezione, který víku zavazadlového prostoru dodává stylovost a potvrzuje spojitost tohoto modelu s jarní verzí Collezione.

 

Styl, technologie a motory

Na svět módy odkazují také interiéry, které jsou charakteristické pruhovanými sedadly ve vínovém a černém odstínu s černou vinylovou horní částí a vyšívaným vínovým logem 500. Přístrojový panel v barvě karoserie zušlechťuje proužek v měděném odstínu. Černé koberečky pak zdobí vínové vyšívané logo Collezione. Styl a eleganci modelu Collezione si můžete vzít s sebou kamkoliv díky speciálnímu krytu klíče od značky Mopar, který je charakteristický měděným odstínem a logem Collezione.

Úchvatný vzhled se v nové speciální edici Fiatu 500 snoubí s moderními technologiemi, které ve standardu zahrnují parkovací senzory a snímač deště a stmívání. Tyto prvky splňují požadavky zákazníků hledajících komfort, praktičnost a bezpečnost. Výbava modelu Collezione byla totiž navržená tak, aby každodenní jízdy byly snadnější a komfortnější.

Nový Fiat 500 Collezione nabízí i řadu volitelných prvků, jakými jsou například infotelematický systém Uconnect 7" HD LIVE s funkcemi Apple CarPlay a Android AutoTM, vestavěná navigace s mapami TomTom, největší 7" TFT displej v kategorii a prémiový audiosystém Beats pro dokonalý poslech hudby.

Android Auto, Google Play a Google Maps jsou ochrannými známkami společnosti Google LLC.

Apple CarPlay je registrovanou ochrannou známkou společnosti Apple Inc.

Aplikace Apple CarPlay a Android Auto nejsou dosud na českém trhu podporovány.

 

Na výběr jsou dva zážehové motory v emisní specifikaci Euro 6D - osvědčený motor 1.2 o výkonu 69 k a agilní motor 0.9 TwinAir o výkonu 85 k.

 

 

Fiat 500 Collezione Styled by L'Uomo Vogue

Reklamní kampaň na nový Fiat 500 Collezione vychází z partnerství mezi značkou Fiat a magazínem L'Uomo Vogue. Obě značky vždy sdílely stejné hodnoty, co se týče stylu, elegance a pozornosti k detailům. Magazín vydavatelství Condé Nast je už přes 50 let ukazatelem trendů v oblasti pánské módy. Tak jako ikona značky Fiat i magazín L'Uomo Vogue je lídrem ve svém oboru a definuje nové trendy v oblasti módy, umění a designu, šíří italský styl do celého světa a je mezinárodně uznávanou ikonou. L'Uomo Vogue je jedním z mála pánských magazínů, které mohou tvrdit, že v mnoha případech ovlivňují myšlení a životní styl zákazníků v Itálii i po celém světě.

Není proto překvapením, že pro uvedení nové kampaně Fiat 500 Collezuione Styled by L'Uomo Vogue byla zvolena obálka magazínu L'Uomo Vogue. Na obálce magazínu se zobrazuje tvář, která se pohne, jako by něco sledovala. Nový Fiat 500 Collezione přijíždí do místnosti a zastavuje se v sekci věnované doplňkům. Neodolatelný styl 500 přitahuje oblečení, designové předměty, hodinky a řadu dalších kultovních a trendy předmětů, které ožívají a vstupují do vozidla. Ikonický Fiat 500 byl ostatně vždy skutečným katalyzátorem stylu a trendů.

Když se časopis zavírá, Fiat 500 Collezione se stává skutečným supermodelem a obsazuje přední obálku magazínu jako opravdová hvězda modelingu.  

 

Vždy módní

Nový Fiat 500 Collezione pokračuje v úspěšné tradici modelu prezentujícího se veřejnosti v různých exkluzivních outfitech. To, že zůstává věrný sám sobě, je jedno z tajemství jeho věčného mládí a více než desetiletého úspěchu. Dnes je ikonický Fiat 500 globálnější než kdykoliv předtím, o čemž svědčí i skutečnost, že osm z deseti vozidel je prodaných mimo Itálii. Fiat 500 je lídrem evropského segmentu A a ve svém jedenáctém roce života potvrzuje své dominantní postavení na trhu. V letošním roce patří mezi trojici nejprodávanějších modelů nejméně v 16 zemích Evropy. Se 142 000 prodanými vozy překonává Fiat 500 svůj dosavadní rekord na evropském trhu (Fiat 500 a Abarth 500) a zaznamenává nejlepších osm měsíců v celé své historii.

 

Turín, 12. října 2018

 

Jiný obsah