Přihlaste se k odběru newsletteru

Přihlaste se k odběru newsletteru Stellantis Communications a budete dostávat aktuální informace o všech novinkách

17 led 2019

Fiat zahajuje rok 2019 premiérou nové řady Tipo

• Současná rodina Tipo zahrnuje vedle stupňů výbavy Tipo, Plus a Lounge také speciální výbavové stupně Street, Mirror, S-Design a Sport, jež uspokojí potřeby zákazníků všech věkových skupin, požadavků a potřeb mobility. • Nový Fiat Tipo S-Design ve verzích hatchback a kombi bude k dispozici v novém dvoutónovém provedení červená Passione a černá a se zcela novým celočerným interiérem, který zvýrazní jeho sportovní osobitost. • Verze Sport vycházející z nového hatchbacku Tipo S-Design přidává specifické stylistické prvky, jakými jsou přední nárazník, boční prahové nástavce, střešní spoiler a zadní nárazník s difuzorem. • Tipo Mirror se zaměřuje na konektivitu. • Tipo Street je odpovědí pro mladé zákazníky toužící po dynamickém, stylovém a dostupném voze. • Tipo je lídrem svého segmentu v Itálii a s více než 70 % prodejů mimo Itálii také druhým nejglobálnějším modelem značky Fiat.

 

  • Současná rodina Tipo zahrnuje vedle stupňů výbavy Tipo, Plus a Lounge také speciální výbavové stupně Street, Mirror, S-Design a Sport, jež uspokojí potřeby zákazníků všech věkových skupin, požadavků a potřeb mobility.
  • Nový Fiat Tipo S-Design ve verzích hatchback a kombi bude k dispozici vnovém dvoutónovém provedení červená Passione a černá a se zcela novým celočerným interiérem, který zvýrazní jeho sportovní osobitost.
  • Verze Sport vycházející z nového hatchbacku Tipo S-Design přidává specifické stylistické prvky, jakými jsou přední nárazník, boční prahové nástavce, střešní spoiler a zadní nárazník s difuzorem.
  • Tipo Mirror se zaměřuje na konektivitu.
  • Tipo Street je odpovědí pro mladé zákazníky toužící po dynamickém, stylovém a dostupném voze.
  • Tipo je lídrem svého segmentu v Itálii a svíce než 70 % prodejů mimo Itálii také druhým nejglobálnějším modelem značky Fiat.

 

Fiat zahájil rok 2019 velmi důležitou premiérou. Nová modelová řada Tipo zahrnuje stále tři karosářské verze sedan, hatchback a kombi a vedle stupňů výbavy Tipo, Plus a Lounge také čtyři speciální výbavové stupně Street, Mirror, nový S-Design a Sport, jež uspokojí zákazníky všech věkových skupin, požadavků a potřeb mobility. Nové verze S-Design a Sport jsou určené mladým a dynamicky založeným zákazníkům, kteří hledají vůz s výjimečnou osobitostí a sportovním charakterem. Verze Sport byla přitom vyvinuta ve spolupráci se značkou Mopar. Nabídku doplňují verze Mirror a Street. První z nich je zacílená na rodiny, pro které je důležitá konektivita. Vyznačuje se novým modrým odstínem karoserie Venezia, chromovanými doplňky a infotelematickým systémem UconnectTM 7" HD LIVE se 7palcovou dotykovou obrazovkou a funkcemi zrcadlení chytrého telefonu. Fiat Tipo Street naopak kombinuje atraktivní styl s typickou prostorností a komfortem řady Tipo, která je charakteristická skvělou výbavou a dostupnou cenou.

 

Rok 2019 má všechny předpoklady k tomu, aby navázal na dosavadní úspěch modelu Tipo. Vůz je dnes lídrem svého segmentu v Itálii a umisťuje se v první desítce nejprodávanějších modelů segmentu v sedmi evropských zemích. Je rovněž druhým nejglobálnějším modelem značky Fiat s více než 70procentním prodejem mimo Itálii. Úspěch modelu Tipo začal prakticky ihned po uvedení na trh, což dokazuje prestižní ocenění Autobest - Nejlepší koupě roku 2016, které mu udělila porota 30 novinářů z nejdůležitějších evropských automobilových periodik. Jedná se o globální model, který ztělesňuje hodnoty, jež jsou pro značku Fiat charakteristické, a sice funkčnost, jednoduchost a osobitost. Svědčí o tom i cesta standardního produkčního modelu kolem světa. V roce 2017 objel Fiat Tipo ve standardním provedení svět za 133 dní a během 400 hodin najel 41 000 kilometrů. To vše bez dodatečné servisní asistence. Během své cesty navštívil 22 zemí a 122 měst a všude, kde se objevil, vzbudil zvědavost a získal uznání.   

 

Tipo S-Design a Tipo Sport - výrazná osobitost a sportovní styl

Fiat Tipo Sport vychází z nové verze S-Design a je charakteristický velmi sportovním pojetím. Dynamickou povahu vozu přitom zdůrazňuje řada exkluzivních detailů. Fiat Tipo Sport bude k dispozici v karosářském provedení hatchback a model S-Design transformuje do velmi osobité vrcholné verze řady Tipo. Z mnoha prvků zaslouží zmínku nový přední a zadní nárazník, boční prahové nástavce a nové rámečky mlhových světel. Zadní difuzor a střešní spoiler jsou pak odkazem na svět závodních vozidel a dokonale podtrhují dynamický charakter této nové verze.

Díky řadě nových prvků v interiéru i na karoserii se Tipo S-Design vyznačuje ještě odvážnějším vzhledem. Jedním z nejpozoruhodnějších prvků je kombinace atraktivního červeného odstínu Passione s černou střechou (volitelně). Nabídku barev doplňují již tradiční odstíny šedá Metropoli, černá Cinema, bílá Gelato a šedá Colosseo.

Exteriér zaujme širokou, leskle černou maskou chladiče a světlomety, které mohou být na přání bi-xenonové, díky čemuž poskytují o 30 % lepší světelný výkon než standardní světlomety. Leskle černý styl využívají i 18palcová litá kola s diamantovou povrchovou úpravou, vstupy vzduchu a kryty vnějších zpětných zrcátek. Vnější vzhled doplňují tónovaná zadní okna.

Prostor pro cestující je ještě sportovnější díky exkluzivnímu černému zpracování kožených nebo látkových sedadel s dvojitým prošíváním a koženému čalounění volantu a hlavice řadicí páky s prošíváním.

Kromě nového vzhledu dostaly nové modely Tipo Sport a S-Design také nové motorizace. Nabídku pohonných jednotek tvořenou motory 1.4 T-Jet 120 k a 1.6 MultiJet 120 k, který je k dispozici rovněž s automatickou převodovkou DDCT, nyní rozšiřuje zážehový motor 1.4 o výkonu 95 k a vznětový přeplňovaný motor 1.3 MultiJet o výkonu 95 k.

Tipo Sport a S-Design jsou ve standardu vybavené infotelematickým systémem UconnectTM 7" HD LIVE se 7palcovou dotykovou obrazovkou a funkcemi zrcadlení chytrého telefonu.

 

Tipo Street a Tipo Mirror - dostupný styl a technologie

Fiat Tipo Street je určen mladým zákazníkům, kteří touží po dynamickém, stylovém a dostupném voze. Nová verze Street k silné osobitosti výbavy Pop přidává nová 16palcová leskle černá litá kola, zatmavená okna a kontrastní tmavé detaily na krytech zrcátek, masce chladiče a vnějších i vnitřních klikách dveří. Charakter stupně výbavy Street dotvářejí odvážná světla denního svícení DRL a specifické logo. Celek je charakteristický proslulou rovnováhou italského designu a zaručuje osobitost a styl bez ztráty funkčnosti. V každém ohledu je Tipo příjemným a praktickým řešením a verze Street k těmto vlastnostem přidává dynamiku. Jinými slovy kombinuje atraktivní styl, prostor a pohodlí středně velkého sedanu vyššího segmentu a dostupnost díky přijatelné ceně.

Díky svým specifickým vlastnostem a exkluzivním barevným kombinacím je Tipo Mirror dokonalou směsí technologií a stylu řady Tipo. Konektivitu zde obstarává standardní systém UconnectTM 7" HD LIVE se 7palcovou dotykovou obrazovkou a funkcemi zrcadlení chytrého telefonu. Tipo Mirror je však také stylové. Exkluzivní modrý odstín Venezia, který je k dispozici na přání, má u této verze premiéru a je ideální spolu s výraznými chromovanými detaily, jakými jsou kliky dveří, boční lišty, spodní část masky chladiče, rámečky mlhových světel a kryty vnějších zrcátek. Vzhled doplňují specifické logo Mirror na sloupcích karoserie a 16palcová litá kola s diamantovou úpravou.

 

Nová komunikační kampaň

Pro uvedení nové řady Tipo vytvořil Fiat komunikační kampaň pro televizi, tisk a rozhlas (uvedena na vybraných trzích), která se točí okolo konceptu, že „stačí málo, abyste získali hodně". Podobně jako v případě pronájmu luxusního apartmánu nebo letu první třídou za cenu standardního pokoje nebo letenky v ekonomické třídě. Totéž platí i pro novou řadu Fiat Tipo, která u verze Mirror nabízí více technologií, u modelu Sport více osobitosti a u provedení Street více stylu. Kampaň při vyprávění běžných situací v životě naznačuje, že vždy lze přemýšlet o lepším. U prvního videa se hotelový pokoj zvětší a má ohromující výbavu, zatímco ve druhém videu se sedadlo v letadle rozšiřuje a stává komfortnějším. To vše před ohromenýma očima všech, kteří nemají stejné privilegium. Kampaň byla vyvinuta agenturou Leo Burnett a režíroval ji Federico Brugia ve spolupráci se společností Starcom.

 

Turín, 17. ledna 2019

 

Jiný obsah