01 Červenec 2013

Nová reklama na Fiat 500L Trekking

 

  • 500L Trekking. Život cestovatele. Bungee jumping, útěk před medvědem a folklórní tanec: tři momenty intenzivně prožitého dne mladým otcem a jeho přáteli.
  • Doprovází je nový Fiat 500L Trekking, nejnovější přírůstek v rodině 500, který má dvě dokonale propojené povahy. Jednu městskou pro každodenní jízdy a druhou dobrodružnější pro prožití emocí vpřírodě.
  • Prodej exkluzivní verze 500L Trekking Opening Edition vomezeném počtu 500 kusů byl v Itálii zahájen včervnu. Limitovaný model zahrnuje ve standardu řadu exkluzivních prvků.
  • Zajímavosti z natáčení reklamy ve Španělsku.
  • 4. července odstartoval nový digitální projekt.

 

V souvislosti se zahájením prodeje nové verze Fiat 500L Trekking je od 30. června na italských televizních kanálech a internetu vysílaná nová reklama. Tento model je další evolucí rodiny 500 a je charakteristický dvěma vzájemně sladěnými povahami. Jedna je městská pro každodenní jízdy městem, druhá pak dobrodružnější pro trávení volného času a zážitky z pobytu v přírodě.  

 

Nová reklama, která byla vytvořená agenturou Leo Burnett, režírovaná Adamem Stevensem a produkovaná společnost Filmmaster Productions, se točí kolem myšlenky, že každý den může přinést neopakovatelné zážitky. Pouštět se do neprozkoumaných míst ale vyžaduje talent. A ten Fiatu 500L Trekking rozhodně nechybí. Stejně jako svobodný duch, který inspiruje hlavní postavu reklamy, mladého otce, který žije neustále naplno navzdory svým rodičovským povinnostem.

 

Je večer. Fiat 500L Trekking se pohybuje po ulici a parkuje v elegantní rezidenční čtvrti. Když auto zastaví, vystoupí z něj mladý pár s dítětem. Když se dostanou před dveře svého domu, otec si uvědomí, že nemá klíče, a ještě horší je to, že si není schopen vzpomenout, kde je nechal. A od této chvíle začíná řada zábavných vzpomínek. Ty odhalují, že mladý muž prožil se svými přáteli a Fiatem 500L Trekking den opravdu naplno. Pokaždé, když se scéna změní, existuje potenciální situace, ve které hlavní postava mohla klíče od domu ztratit, a to až do okamžiku nečekaného finále.

První vzpomínka jej vrátí do rána, kdy zkusil bungee jumping z mostu. Poté se ocitá v lese v blízkosti medvěda, který jej pronásleduje mezi stromy. Skočí do auta a ujíždí. Nyní jede do strmějšího a strmějšího kopce. Ale Fiat 500L Trekking se z obtížné situace snadno dostává a za smíchu mladých mužů, kteří unikli medvědovi, se ocitá uprostřed okouzlující vesničky. Kamera zabírá přátele, jak vystupují z vozu a stávají se součástí místní folklórní zábavy.

Poslední záběr vrací otce do reality. Mladá rodina stále stojí přede dveřmi svého domu a nečekané finále odhaluje, kde klíče od domu skončily.

 

A v tomto momentě je život dobrodruha odhalen. Reklama definuje nejen osobnost otce, ale i charakter automobilu.

 

Příběh je zábavný a trochu ironický a poukazuje na významné rysy modelu Fiatu 500L Trekking, coby ideálního společníka bez ohledu na místo nebo situaci, kterou spolu se svým řidičem zažívá. Za své schopnosti vděčí mimo jiné i výraznému terénnímu vzhledu spojenému s vysokou světlou výškou a speciálně navrženým nárazníkům. Stylový exteriér byl navíc doplněn novými 17palcovými litými koly s diamantovým zpracováním povrchu, matně stříbrnými klikami dveří a bočními lištami z leštěné oceli.

 

Nový model je standardně vybaven chytrým pohonem předních kol s technologií Traction+, který spolu s univerzálními pneumatikami Mud&Snow (opět ve standardu) zvyšuje přilnavost na kluzkém povrchu. To vše, aniž by byla ohrožena prostornost a funkčnost základního modelu 500L, který byl navržen tak, aby obsáhl malé i velké životní radosti - děti, přátele, cestování -, a to především díky velkorysému prostoru pro cestující o objemu až 3,17 m3 a pravidelnému zavazadlovému prostoru o objemu přes 455 litrů.

Fiat 500L Trekking je nabízen se dvěma zážehovými motory 1.4 16v 95 k a 0.9 TwinAir Turbo 105 k, a dvěma vznětovými přeplňovanými motory - 1.6 MultiJet II 105 k a 1.3 MultiJet II 85 k.

 

Všechny motorizace nového modelu Trekking dodávají vozu vysokou užitnou hodnotu. Kromě výbavy Pop nabízí Trekking několik velmi důležitých prvků standardní výbavy, jakými jsou například automatická klimatizace, elektricky ovládaná zadní okna, mlhová světla, trakční systém Traction+, rádio s CD/MP3 přehrávačem, Uconnect s 5palcovou dotykovou obrazovkou, automatické svícení a dešťový sensor.

Jednou z motorizací, která dokonale demonstruje cestovatelskou povahu nového modelu, je motor 1.6 MultiJet II o výkonu 105 k. Jedná se o vznětový přeplňovaný motor, který se členem rodiny 500L stal teprve nedávno. Jde o vysoce přizpůsobivý motor nabízející vysoký točivý moment při nízkých otáčkách, dokonce nejlepší ve svém segmentu. To z něj činí ideální vůz pro každou situaci a na jakékoliv silnici. Nový motor byl zákazníky přijat velmi pozitivně. Ostatně čísla hovoří sama za sebe. Za pouhé 4 měsíce od uvedení na trh byl tento motor volen 30% zákazníků Fiatu 500L.

 

Stejný motor byl zvolen i pro exkluzivní limitovanou edici 500L Trekking Opening Edition, jejíž prodej byl v Itálii zahájen v červnu a je určena pro prvních 500 objednávek získaných prostřednictvím sociální sítě Facebook nebo Google, což zatím v Itálii neučinila žádná jiná automobilka. Jedním z charakteristických rysů modelu 500L Trekking Opening Edition je nepřeberné množství prvků nabízených už ve standardu. Patří mezi ně dvoutónová barva karoserie, zadní parkovací asistent, systém City Brake Control, audio nebo hi-fi systém Beats a balíček Comfort, který obsahuje přední loketní opěrku a nastavitelnou bederní opěrku pro přední sedadla.

 

K natáčení reklamy se váže i několik zajímavostí. Počínaje medvědem Tima, který se narodil před 14 lety v Rusku a posledních 8 let žije se svým trenérem Padelem v Malaze. Nalezen byl v lese poté, co jej opustila matka. Dnes Tima cestuje po celém Španělsku a natáčí reklamy nebo filmy. Zatímco najít medvěda ve Španělsku bylo celkem snadné, v případě Tyrolských tanečníků to už tak jednouché nebylo. Produkční společnost proto vybrala místní herce, kteří byli před natáčením choreografem patřičně připraveni. Scéna s Bungee Jumpingem byla natočena na mostě Vizcaya spojujícím města Portugalete a Las Arenas ve španělské provincii Biscay. Most byl postaven v roce 1893 a slouží dodnes. Struktura mostu je 164 m dlouhá a jedná se o nejstarší transportní most na světě. Jeho gondola (otočná část) může přepravovat najednou až šest automobilů a desítky lidí. Tento výjimečný architektonický skvost byl dějištěm takto extrémního výkonu vůbec poprvé.

 

4. července odstartoval nový digitální projekt 500L Trekking. Jeho hlavním hrdinou je opět mladý otec zápasící s jinými legračními situacemi. Video projekt probíhá jak na italském kanálu You Tube (http://www.youtube.com/fiatontheweb), tak i ve formátu Masthead na domovské stránce You Tube. Cílem této iniciativy je vytvořit interaktivní zážitek, který staví uživatele a 500L Trekking do centra příběhu. Uživatelé zde budou objevovat různé fáze dne prožitého hlavní postavou s nadějí, že si vzpomene na přesný okamžik ztráty klíčů. Ovšem to není jediná novinka kampaně 500L Trekking. Rozšířená realita je již v tištěné brožuře modelu a čtenáři umožňuje prostřednictvím zachycení stránek chytrým telefonem sestavit svůj vlastní vůz. Jediné, co je proto potřebné udělat, je stažení aplikace Ciao Fiat Mobile, která byla vyvinuta oddělením péče o zákazníka Mopar® spolu se značkou Fiat a je volně k dispozici na App Store a Google Play.

 

poslední videa

pokroČilé vyhledávání

Hledat...

Od
Komu
Hledat

Související obrázky


Priložené soubory